Zákaznícky servis s WhatsApp

Napíšte nám na WhatsApp!

Potrebujete pomôcť? Máte otázky ohľadom našich produktov alebo objednávky? Teraz sa k nám ľahko dostanete cez WhatsApp. Stačí nám poslať správu a my sa vám ozveme čo najskôr. Naše servisné časy sú od pondelka do piatku od 9:00 do 15:00. Bohužiaľ nemôžeme prijímať objednávky cez Whatsapp. Tešíme sa na vašu správu!

Napíšte nám na WhatsApp!

Potrebujete pomôcť? Máte otázky ohľadom našich produktov alebo objednávky? Teraz sa k nám ľahko dostanete cez WhatsApp. Stačí nám poslať správu a my sa vám ozveme čo najskôr. Naše servisné časy sú od pondelka do piatku od 9:00 do 15:00. Bohužiaľ nemôžeme prijímať objednávky cez Whatsapp. Tešíme sa na vašu správu!

WhatsApp KundenserviceWhatsApp Kundenservice

Ako to funguje:

Kliknite na tlačidlo "Začať chat WhatsApp". Potom máte tri možnosti, ako nás kontaktovať prostredníctvom WhatsApp. Jedinou požiadavkou je, že ste už zaregistrovaný u WhatsApp. Náš chatbot "Tak" vám najprv položí niekoľko otázok, aby naši pracovníci zákazníckeho servisu mohli rýchlo reagovať na vašu požiadavku.

Ako to funguje:

Kliknite na tlačidlo "Začať chat WhatsApp". Potom máte tri možnosti, ako nás kontaktovať prostredníctvom WhatsApp. Jedinou požiadavkou je, že ste už zaregistrovaný u WhatsApp. Náš chatbot "Tak" vám najprv položí niekoľko otázok, aby naši pracovníci zákazníckeho servisu mohli rýchlo reagovať na vašu požiadavku.

Často kladené otázky:

 

  1. Ako často dostávam správy?
    Od nás dostanete správu, iba ak ste nás vopred kontaktovali.
  2. Ako sa môžem odhlásiť?
    Nie je nutné sa odhlásiť, prebehne automaticky po spracovaní vašej žiadosti alebo ak od vás nedostaneme odpoveď do 24 hodín.
  3. Je táto služba spoplatnená?
    Vôbec nie, zákaznícky servis prostredníctvom WhatsApp je úplne zadarmo.
  4. Čo sa stane s mojimi osobnými údajmi?
    Náš zákaznícky servis WhatsApp je prevádzkovaný pomocou MessengerPeople. Tu nájdete podrobné zásady ochrany osobných údajov od MessengerPeople. Prostredníctvom tohto odkazu môžete pristupovať k našim zásadám ochrany osobných údajov.

Často kladené otázky:

 

  1. Ako často dostávam správy?
    Od nás dostanete správu, iba ak ste nás vopred kontaktovali.
  2. Ako sa môžem odhlásiť?
    Nie je nutné sa odhlásiť, prebehne automaticky po spracovaní vašej žiadosti alebo ak od vás nedostaneme odpoveď do 24 hodín.
  3. Je táto služba spoplatnená?
    Vôbec nie, zákaznícky servis prostredníctvom WhatsApp je úplne zadarmo.
  4. Čo sa stane s mojimi osobnými údajmi?
    Náš zákaznícky servis WhatsApp je prevádzkovaný pomocou MessengerPeople. Tu nájdete podrobné zásady ochrany osobných údajov od MessengerPeople. Prostredníctvom tohto odkazu môžete pristupovať k našim zásadám ochrany osobných údajov.