Zákaznícky servis s WhatsApp
Napíšte nám na WhatsApp!
Potrebujete pomôcť? Máte otázky ohľadom našich produktov alebo objednávky? Teraz sa k nám ľahko dostanete cez WhatsApp. Stačí nám poslať správu a my sa vám ozveme čo najskôr. Naše servisné časy sú od pondelka do piatku od 9:00 do 15:00. Bohužiaľ nemôžeme prijímať objednávky cez Whatsapp. Tešíme sa na vašu správu!
Napíšte nám na WhatsApp!
Potrebujete pomôcť? Máte otázky ohľadom našich produktov alebo objednávky? Teraz sa k nám ľahko dostanete cez WhatsApp. Stačí nám poslať správu a my sa vám ozveme čo najskôr. Naše servisné časy sú od pondelka do piatku od 9:00 do 15:00. Bohužiaľ nemôžeme prijímať objednávky cez Whatsapp. Tešíme sa na vašu správu!


Ako to funguje:
Kliknite na tlačidlo "Start WhatsApp Chat". Potom máte tri možnosti, ako nás kontaktovať prostredníctvom WhatsApp. Jedinou požiadavkou je, že ste už zaregistrovaný u WhatsApp. Náš chatbot "Tak" vám najprv položí niekoľko otázok, aby naši pracovníci zákazníckeho servisu mohli rýchlo reagovať na vašu požiadavku.
Ako to funguje:
Kliknite na tlačidlo "Start WhatsApp Chat". Potom máte tri možnosti, ako nás kontaktovať prostredníctvom WhatsApp. Jedinou požiadavkou je, že ste už zaregistrovaný u WhatsApp. Náš chatbot "Tak" vám najprv položí niekoľko otázok, aby naši pracovníci zákazníckeho servisu mohli rýchlo reagovať na vašu požiadavku.
Často kladené otázky:
- Ako často dostávam správy?
Od nás dostanete správu, iba ak ste nás vopred kontaktovali. - Ako sa môžem odhlásiť?
Nie je nutné sa odhlásiť, prebehne automaticky po spracovaní vašej žiadosti alebo ak od vás nedostaneme odpoveď do 24 hodín. - Je táto služba spoplatnená?
Vôbec nie, zákaznícky servis prostredníctvom WhatsApp je úplne zadarmo. - Čo sa stane s mojimi osobnými údajmi?
Náš zákaznícky servis WhatsApp je prevádzkovaný pomocou MessengerPeople. Tu nájdete podrobné zásady ochrany osobných údajov od MessengerPeople. Prostredníctvom tohto odkazu môžete pristupovať k našim zásadám ochrany osobných údajov.
Často kladené otázky:
- Ako často dostávam správy?
Od nás dostanete správu, iba ak ste nás vopred kontaktovali. - Ako sa môžem odhlásiť?
Nie je nutné sa odhlásiť, prebehne automaticky po spracovaní vašej žiadosti alebo ak od vás nedostaneme odpoveď do 24 hodín. - Je táto služba spoplatnená?
Vôbec nie, zákaznícky servis prostredníctvom WhatsApp je úplne zadarmo. - Čo sa stane s mojimi osobnými údajmi?
Náš zákaznícky servis WhatsApp je prevádzkovaný pomocou MessengerPeople. Tu nájdete podrobné zásady ochrany osobných údajov od MessengerPeople. Prostredníctvom tohto odkazu môžete pristupovať k našim zásadám ochrany osobných údajov.